Pengikut setia :)


No more boys :)


hey ! Im SINGLE and NOT AVAILABLEE :)
rase macam tak percaya jea kan aku dah single . haihhh lumrah hidup aku . sekejap jee aku dapat merasa kan kegembiraan dan gelak tawa bersama orang tersayang .akhirnya aku ditinggal lagi . and now . aku dah nekad . aku benci lelaki ! seriously ! aku tak nakk diorang sakitkan hati aku lagi ! aku tak nak diorang hadir lagi dalam hidup aku ! cukup lahh . aku dah banyak kali bersabar dengan lelaki . dan sekarang . aku takk dapat bersabar lagi .sekarang aku kembali menjalani hidup-2 ku tanpa lelaki . tak teringin nak ber-couple-2 lagi k . pintu hati aku dah tertutup buat mane-2 lelaki setakat nimm . tak tauu lahh kot-2 suatu hari nanti ade lelaki yang betol-2 dapat bukak pintu hati akuu . memang tak dapat dinafikan hidup aku sunyi tanpa orang tersayang di sisi . tapi aku tahan ! aku sabar ! aku harap sangat aku dapat jalani hidup ini tanpa lelaki lagi . memang aku kesunyian . dulu handphone selalu berbunyi . selalu pagi-2 ade orang kejutkan untuk pergi skola . selalu dapat text 'morning sayang' ... 'nyte sayang ..i love you' tapi sekarang dah takde ! bile ade lelaki cakap yang dea sayang aku . aku tak lagi percaya sekarang . bagi aku SEMUA LELAKI SAMA . just pandai permainkan hati perempuan ! tak pernah menghargai ! aku harap semua lelaki yang pernah sakitkan hati aku andd buat aku merana mendapat balasan yang lebih terukk daripada diorang buat kat aku . sorry guys . aku akan ingat ape yang korang pernah buat kat aku :)

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment