Pengikut setia :)


saman oh saman :'(

assalamualaikum 

ohh sedihh nyeee harineyyy . tadi entah kenape terdetik kat hati nakk check saman melalui online sebab seingat aku ade satu jee lagi saman aku takk bayar . firstly aku check kat saman jpj takde pun . lega dahh rase hati aku nie . then aku try laaa check kat PDRM . hamekkk kauuuuu ! terkejut berokk aku tengokkk !



ya allah ! RM 370 ??? biar betol ! -.-
aduhhh , ape aku nakk buat niee . patot lahh sebelum nie bile aku gy kat jpj dea cakap saman aku takk de punn . rupe-2 nyee saman kali nim masuk kat polis erk ? aduhh .pening kepale aku dibuatnyerrrr !nampak nyee lepas nie kene laa usaha sendirik dapatkan duet bayar saman . 
lepas dapat tau jerr pasal saman aku . aku terus tak de mudd . kesian pulakk si sepet aku , terpakse sabar ngan aku yangg tengah takde mud neyy . im sorry sayanggg ~


terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment