Pengikut setia :)


pagi jumaat :)

heyyaaa :D gud morning readers ~!

pagii yangg indah . nyamann jeee . si ayue still lagi tido . haihh . kul brape laa agaknyee semekk tu nakk bangunn tuuu .dea tido lewat semalam . aku ? ofcourse lahhh insan kesepian niyy tido awal . ahaks ! tapi entah kenape laa semalam tido aku x lena . serba x kene . 3,4 kali jugakk aku terkejut balekk .ade ape-2 kahh ? hurmm . aku punn xtauu laa .
dulu bangunn jee tido mesti ade text dari yangg tersayanggg wish "good morningg sayang.." then kalau aku takk reply ..takk lame kemudian mesti sampai lagi text " haihhh mucukk sayee tidoo lagi la niy ..aloloo comelnyee dea tido.hik3 " then bile aku bangun dari tido mesti tersenyum melihat text-2 dea . happy nyeaa timee tu :') tapi sekarang .. aku dah hidup dalam berstatus 'SINGLE' .jadiii takk payah laaaa kauu nakk harapp ade text macam tuuu atraaaaa ~~
hurmmm petangg nimm nokk kuoo dulu lahsss dengan semek-2 ku tersayangggg cik memey ,cik iradiana & cikk ayue amiraa ~ dengan keluar ngan kawan-2 akuu je laaa bolehh buat aku tersenyumm andd tersenyum :)
act .aku bosan but the same time akuu sendiri takk tauu nakk update apee blogg akuuu . wahaha . nimm terkejut dari tido punn sebab kawan aku call tadi . kacauu betoll lahh . haha ~
agaknyee kali nimm berape lame erkk aku bolehh bertahan single ? just wait and see . aku cume mahu carikan yangg betol-2 ikhlas dan sanggupp mengharungi ujian yangg akan aku aturkan . haha . ade lagi ke lelaki setabah & penyabar macam arwah dulu :')

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment