Pengikut setia :)


takkan ku lupakan -.-

whoaaa . dis nightt ! terkejut jugakkk laaaa  akuu .entahh kenape sorangg mamat nie emo sangatttt ! haha . mule-2 dea hantar IM kat fb then aku replyy je laa *bosan punyeee pasal ! haha ~ then borakk punyerr borakk .aku cakapp laa kat dea sorry laa ngan orangg aku x rapat aku niee takde modal sikit nakk borakk . thenn angin ape entahh datangg tetibe cakap aku niyy mentang-2 comel .sombongg lahh ape lahh .ya allahh ape kene ngan mamat tuh ? gile ke ape ? bukan maen elokk lagi aku reply jea IM dea ..olehh disebabkan aku selalu jawab sepatah bile dea tanye sepatah . haaa .kan tadi aku dah warning awal-2 ! kau dah lupe yer ? gerammm pulakkk aku ngan mamat tuuhhhh ! rase macam nakk pukul-2 jerkkk ! huh ! menyakitkan hati betoll lahhh ! pahtuu bolehh pilakkk dea kaitkan dengan munafik-2 ! hahaha .lawakk laaa jugakk kottt .akuu punn takk tauu entahh ape yang dea cakap .takk masukk topikk betol ! time aku takk balas chat macam-2 kate .tapi time aku balas chat orangg .. yangg macam niy pulakkk aku dapat . haihhhh . macam-2 lahh manusie sekarangggg kan ? oke lahh . dats all for dis night .nak tidoooo .nyteee readers . assalamualaikum ^_^

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment