Pengikut setia :)


kehilangan dea berat buatku....

yaaaa .bakpe mu wat ginim ke akuu ? bakpe mu tngaal akuu ? mu tau dokk brape tahun dohh aku tunggu mu ! lepas kite berpisah mase mu g UK duluu....aku x dngar dh berita tentang mu . tapi tadi Allah ketemukan aku dengan mama mu . bile aku gy dekat mama mu andd tanye pasal mu .mama mu nangis kat aku ! aku pelik sangat-2 time tuu ! hati aku jadi macam xsdap aty jeee . pelik akuu . tibe-2 ma mu kate "ra.....dek ya dah tak de.....dea dah meninggal lbih krang sebulan yang lepas" Ya allah ! lepas aku dengar tu .aku terus rase mcam nak pengsan ! terkejut sangat-2 ! betol ke ape yang aku dengar ? ya allahh . sedarkanlahh aku dari mimpi yang ngeri inii . kenape semua ni mesti berlaku naa ? kenape kau tak balikk jumpe aku ? kau duduk UK sampai lupe kawan-2 kat sini kan ? kau tnggalkan aku macam tu je kan ? 

yaaa . sumpah ! aku dah lame cari kau ! aku dah tanye ramai orang sama ade kau ade laman sosial or takk...tapi..semua orang tak tau....patot lah haritu hati aku tibe-2 berubah...tibe-2 berubahh..rupanya kau pergi meninggalkan aku.....
yaaa....aku sayangg mu ! aku anggap mu macam adik aku sendirikkk....kenape kau ingkar janji-2 kau ? dulu kau cakap suatu hari nanti kau pasti akan pulang ke malaysia dan terus datang jumpe aku dan nak pelukk aku kuat-2 ! tapi ...sekarang ape jadi yaa ? TG ALYA SYUHADA TG SABRI ! i miss you a lot .. setiap hari aku akan kirimkan doa untuk kau... aku takkan pernah lupe persahabatan kite yang tersangat indah....
alya...atau lebih dikenali dengan name 'yaa' . betul ke smue ni ? betul ke mu tnggalkan aku ? betul ke ? betul ke sekarang aku kehilangan kawan yang sering membuat aku ketawa dan sering bermain dengan aku mase kecik-2 dulu ? begitu pantas mase berlalu..... aku nak sangat-2 jumpe kau...tapi sekarang....aku hanya mampu menziarahi kubur kau.......
tg alya syuhada tg sabri......walaupun kau dah tak de di dunia ini...aku akan sentiasa mendoakan kau...aku akan sentiasa ingat semua kenangan kitee....aku akan ingat waktu kite makan aiskrim comot-2 dlu-2 ... indah sangat-2 . imissyou a lot alya :'(

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment