Pengikut setia :)


bile aku nak bahagia ?

humm . balek dari kl aku kembali sedih balekk . mase kat kl hilangg semua sedih apabila dapat jumpe dengan anak sedare aku . tapi sekarang aku kembali kesunyian . kembali hidup tak tentu arah . tak de tempat aku nak mengadu kasih . knape time aku nak bahagia selalu ade orang merampas itu dari akuu ? ape salah aku ? tak layak ke aku nak bahagie mcam orang lain . 
knapa setiap lelaki yang hadir dalam diri aku at last membuat aku sedih ? kenape tak bunuh je aku ? salah ke aku mencintai seorang lelaki ? kenape orang lain dapat happy tapi aku takk ? hanya sekejap kegembiraan itu singgah pade aku andd kemudian berlalu pergi .....best kan dapat kasih sayang yang sepenuhnya dari orang yang kite sayang ? adik aku , akak aku semue bahagia dengan kehidupan masing2 . aku happy melihat diorang bahagia . sweet jee diorang dengan pakwee diorangg . aku tak nakk adik2 and kakak2 aku sedih sebab aku akan sedih melihat diorang sedihh .
agaknye dimane aku dapat cari seorang lelaki yang betul2 mencintai aku ?yang betul2 boleh jaga aku .?
harinie aku sakit sangat2 ..xtauu lah kenape .dah tibe ajal kott :/ humm .tapi .. aku tak de tempat nak mengadu . nak bagitau yang aku sakitt .. abah sibuk dengan kerjanya . mama pun sibuk dengan hal dea ... hurmm . sedihnye kehidupan aku sekarangg :'/

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment