Pengikut setia :)


Selamat pagi !

ohh terasa awal pulakk aku bangun hari nie . haha . takde lah . act . semalam aku tido lewat jugakk .and harinie terbangun awal . aha . entahh ape mimpii . tapi semalam memang best moments with my family laa . dah dua malam berturut2 mama aku ajak keluar .malam ahad tu kitorang pergi makan lepas tu pergi syahbandar . nakal lahh tengok sorang 'janda' nie . langong tak maluu berjoget depan orang ramaii . gelekkk dea memang perghh laaa .nak tergelak aku dibuatnyee .malam semalam punya cerita after dinner mama aku ajak pergi karoake dekat belakang stadium .best gillerr lahh . nakal punss adeee . haha .enjoy gileeee !
today ! aku bangun jee tido tadi tengok mscall dari I*** .kadang2 saket hati pun ade . kenape dea masih tercari2 aku padahal dea dah adee gf tuuuuu ! weyyy ! bakpe la ngan mu nii ? wat aku saket hati jeeee ! dulu mu buang aku ! tuduh aku tanpa bukti ! tapi sekarang ? mu terhegeh2 kat aku ? mekkk mu tu mu nokk letok mane ? sorryyy ! aku dok layangggg pakwe oranggg gileeeee ! huh ! kdang2 aku rase jee mcam nok tuko num baru . pakai no nie memang menyakitkan hati aku .tapi gitu lahh .kalu aku tuko lagi num . memang kenee marah di mama , abah andd family aku .sebab aku skmoo tukoo numm ! hahaha !
eh . eh . sedakkk wasee layann lagu alyah-kisah hati pagi2 ginimm . kadang wase nokk nangis jee . wuuu T_T
terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment