Pengikut setia :)


weyy ! nokk gileee mikir !!!

arghh ! bakpe aku jadi rezakk ginim erhh arinim ? doh la aku takdokk mud ! arinim ari palengg gile aku wase !
sumpah !aku wase macam nokk nangis ! doh la kuor bandor macam dokk tahuu bendee kaly . aku macam orang bodo kaly ! doh laa mule-2 sekor ! tapi aku sabor .aku mampu lagi bersabor kes tu . nasib baek lepas tu sayangg aku semekk mida datangg . fuhh ..baru lah terase aku ade orang layan :') tengs midaaa .
tadi ! tadi ! tadii ! di MCD ! saye nmpok awokkk ! weyhh ! terkejut gilee lah akuu . dokk sangke aku jupe mu ! saket ati aku tengok mu . bakpe eh ? aku pong dok tahuu .maybe sebab dulu aku minat ke mungg . aku suke kat mungg . aku suke care mu layangg aku . mu romantik gilee odoeee ! tapi sekarang mu hak milik orang :') sedih sangat-2 dulu aku maroh mu ..buang number mu . mu pernah amek berat pasal aku .aku paleng suke orang amek berat pasal aku . weyy ! mu tauu dokk .aku nangis mase tulis nim . sekarang aku banyokk sangat masaloh .dulu mu skmo ade kan ?even mu sibukk dengan keje mu tapi mu baekk .mu wat aku macam 'aweks' mu .sweet gilee mase tu odoeeee !! 
ehh ! bakpe nim airmata aku ngalir .....kalu mu nok tahu...aku takdokk sape-2 dohh sekarang .smue orang dokk layang aku mcam mu layan aku dulu even kite dokk couple pongg . aku sedih sekarang . takdokk tempat aku ngadu . takdokk doh orang boleh buat aku happy . okay stop .aku xlarat nak membebel panjang-2 sebab sumpah sekarang airmata aku menitis semakin bnyakk....cukup lah setakat nie .even banyak lagi masalah aku .one more things you should know is bile aku bukak fb ..aku selalu bukak wall mu ngan gf mu :')

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment