Pengikut setia :)


out with my girls !

okay .hari nie aku happy dapat keluar dengan bestprenn aku setelah lame dokk kuar ramai-2 ginii .ihii . tapi arinim dokk mcam kite kuor arituu kan syangg-2 ku ? maybe sebab hujan mnyukarkan kitee susoh nokk gerokk kan ? takpe lahh .yang penting dapat jupeeee jeaaaa
gambar nie nmpak cacat jee kan sebab si eida dokk nmpokk kpaleee ! sape laa jurugambar nimm >.<

lawoo nyee sayang-2 sayee nimm . hokk tukang amek gmbor nimm bagos sebab pandaa jee amek gmbor dengan care hok aku nokk ! tengs mimie

 mimie , farrah , izni , waniee andd eida sumpahh aku sayangg munggg ! to pkahh ,ira andd aien . mu jugokk aku sayanggg ! sayang sangat-2 . sumpahh untung dapat member macam awokk mu . kadang nokk nangis + gelakk jee bilee ingat balekk smue knangan kiteee .





ihihihiii ! jeless dokk ? dok jeless sudohh ! HAHA ! balek jee dari bandar tadi di rumah si mimie .. aku, pkah and wanie main buih sabun .mcam budok-2 op ? bia ahh ! kaly kalee jadi guane gokk ! orang hok lalu kat jalan tuu tengokk semacam jee kat aku 3 orang .duli dokk ! :P
semangat dokk aku main buih sabun ? lame dokk main ekpom .ginim lahh jadii . hihii !

bythewayy~penat sangat-2 arinimm .tapi dokkleh nok tido . balek jee tadi kene maroh di ma akuu sebab balek lewat .hehe . sorry maa :) okay .just ths for tonight .byeee .iloveyouuu

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment