Pengikut setia :)


best hangout with sis :)

penat gilee harinie sebab pagi tu aku kene buat teori 3jam kat psm then balek psm , balek rumah kejapp then teruss pegii jumpe kak aisya aku atau lebih dikenali dengan anlone budak baek ! ahha ! demi dea aku sanggup pegi sorang2 tauu ! sampai jee kat giant teruss aku disuruh masuk kbox ! mule2 dengar kak aisya ngan kak farrah nyanyi . wow ! best gilerrr wehh !! yang palinggg aku sukee . diorang sporting habisss weyyy ! memang enjoy laa ! next . si akak aisya ajakk snap2 gambar kat taman permainan atas giant ! aku ikot je laaa . banyak jugakk gambar yang di ambil tapi .. banyak yang takk menjadii . i mean . bergerakksss ! ishh ! geramm nyee !
ni laa gambar2 yang kitorang snap2 kat taman permainan tuu ! hihiii >.<
dari kanan : kak farah,aduka andd kak aisya<3


me wtih pasangan couple <3


ehh ! akak sayaa cium saya lahh >.<


my best ever sister ! iloveyouu !


bergambar lagiii !


i say : my sister is soooo comel !


alalalaa ! comel kan ? hihii
 nak turun dari giant pun sempat lagi snap ! aduka menjadi mangsa ! PEACE XD


nextt ! kitorang pegi jalan2 kat bawahh ! masuk giant . akak akuu buat kejee gilee pegi cari sometin* yang free . haha . dapat rase honeystar lahh ! ahha ! memang nakall laa akak aku sorang nie . pastu baru laa kitorang pergi makan . act . segan dengan akak aku sebab smua dea blanjee . sorry kak . next time biaa tira pulakksss blanje akak okay ! ihihiii ~ tapi sayangnyee nasi yang aku ,kak farah and aduka beli tak berape bestt ! si akak aisyaa beli nasi putih makan ngan ngan budu jeaa . waaaaa ! tak sangkeee ! huhuw .

nah !tengokk ! keje akak aisya la nie . smpat lagi snap ! okay . ignore my facee =='
act .mse tu matahari betol2 dpan mate akuu =='
kenyangg jee kitorang pun blahh laa . jalan2 sane siniii . !yang aku palingg tak tahan akak aku sakit kaki pakai kasut tinggi then dea slambe derkk jee buang kasut andd berkaki ayam ! aduh !==' parokksss mu kakkk !!!
balek jee dari giant . aku terserempak dengan satu roadblock ! ya allah ! berdebar gile mase tu ! habis orang aku call ! sriously ! aku memang takot then aku masokk kat jlan rumah orang . nasib baikk ade makcikk tu sanggup tolong akuu !!! waaaaaaaaaaaa !! thanks sangat2 !!! syukur gileee !! baikk gilee family dea .alhamdulillah . sampai je rumah .aku terus tido . penat weyh tapi enjoyy !
to akak aisya & akak farrah :- hope next tyme kite dpat keluar lagi macam niee ! SUMPAH! iloveyou kakkk !!!

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment