Pengikut setia :)


thanks dear :)


assalamualaikumm !~
hurm . actually sekarang tengah sedih sebab tibe2 tadi terasa nak bukak je fb ex-bf aku . terkejut gilee tengok dea letak gambar dengan gf . hurm sweetnye kauu . sumpahh aku jeless . aku mintakk maaf sebab aku kite putus . sebab perangai aku yang suke marahh buat kite jadi cmnieh . langsong hilangg mud tengok gambar tuh :(
okay ! forget it ! sekarang nakk cerita pasal hari ini punya ceritaaa . hang out lagii ! kali nie hang bersama adek niyna aku yang palingg aku sayangg andd my new friends adrieda pinky . wahh ! perghh kan name ? best sangat hang kali nie . tp mule2 tuhh aku 5,6 kali naik turun giant tunggu semekk 2 orang tuu ! sampai tumbuh janggut kerat balik then tumbuh balikk .. tak sampai2 ! haha ! risauu jugakk tadi sebab dea janji ngan aku dr pagi tp takk sampai2 jugakk . aku text dea takk reply . call tak angkat . mmang lah risau kann . last2 .. sampai jugakk deaa . first kitorang pergi makan MCD wehh ! ape pasal ayam mcd pedas sangat ! saket hatyy ! aku nie dah laa tak leh pedas2 sangatt ! haishhh ! ==' nexttt ! pergi giant . ingat nak karoake giant tapi ramai sangat orangg . kalau ayat cik adrieda pinky "ramai sngat lanun2" . HAHA ! nakall !
last2 ..pegy karoake mydin . urghh ! palengg tak sukee sebenarnyee ! rokok ! kuat gylee lahh bau . busukkk weiii ! -,- takpe lahh . yang penting dapat karokk kan ? aku punn amekk lah 10 laguu . gile arhh ! salah pilih lagu ape entah satu ! memang nakal lahh ! then lagu memori berkasih kitorang share2 nyanyii . bestt tauu and then . kitorang balekk laa . and macam biase ..aku kalau sebelum balekk mesti akan amek gambar dulu . hikhik .. kate orang sebagai kenangan lah kann . hah ! gambar kat atas tuh laa yang diambil oleh cik eida nakata . *geng aku kat skola .
anywayyy ~ enjoy sangat dengan adek niyna , adrieda andd eida nakata todayy ! d bestt next tyme ade mase hang lagi okay . iloveyouuu ! muahh ! muahh ! :*

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment