Pengikut setia :)


pashminaa . :P


haii peeepss ! act . saje jee update blog nakk bagitauu yang aku rase mcam nak start pakaii pashmina pulakk . ketinggalan zaman betol aku kan ? do i careee ~~ HAHA ! act .selame nie bukan laa takk pandai nak pakai yang belit2 nie cume aku malass . ye laa .aku nie pegi mane2 naek moto jea kan . so .kalau pakai tudung mcam tu bagi aku menyusahkan .! so . dats why kalau aku pegi mane2 memang jarangg la orang tengok aku pakaii tudung belit2 nie . just selalu pakai tudung ariani jee .tapi sekarang entah angin ape datang nak pakaii pashmina pulakk . aha . gilee kau atra ! anywayyy ~ aku takde laa comel macam orang lain kan ?tapi . bersyukur je lah . sekurang2 nye aku tak cacat ape2 .
okayy . dats all for today ! muah ! :*
terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment