Pengikut setia :)


so bored =='

aduhh . bosannye dduk kat rumahh ! tadi baru jee plan ngan kak ieda aku nak kluar . mule2 ingat nak pegi pantai . pastu kak ieda aku cakap nak g karokk ! aku ok jeww . tapi sekarang . cuaca yang takk ok . hujann laaa ! :( haiyaaaa ! knapa laa jadi macam nieh . dah tak tauu nak buat ape kat rumah . asyik mengadap laptop 24jam . mama aku cakap dah macam proff aku nimm .bangun tido mengadap laptop . nak tido mengadap laptop sampai 2,3 pagi .hikhikhikk . mama asyik membebel jerr kat aku . lesen punn aku tak pergi buat2 lagii . malas laaa .! hehe . ujian komputer dah lulus tapi teori tak pergi buat lagiii . pemalas laa kau atraa !!! ape2 je lahh . malas nak tulis panjang2 . baiii

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment