Pengikut setia :)


oh lesen :/

aduhh . esok kene pegi buat lesen . so scareddd ! ZzZzz ~ ye lah . ingat senang ke ? aku dengar kalau pergi bitara senang je . menyesal pulakk rase nye pegi daftar kat psm . pdam muke kau tira tak dengar sangat cakap orangg ! act . abah aku yang suruh pegi amek kat psm . dah laa duit seratus aku melayangg ! huh ! abah tak balik2 lagi kat sini . duit tengah takde nii . geram nyee ! esokk ! esokk ! hope cepat2 habiss testt ! aku nak pergi jumpe barbie doll akuu iaitu cik anlone atau name sebenar dea aisya . comel gile lahh dea ! mcam barbie doll ! dats why aku panggil dea barbie doll ! sumpah ! dea langsung tak smbongg ! dah la comel ! suare pun sedap ! ayoyooo ! untung sape dapat dea kan ?kan ? dea dah dimiliki si aduka .. sweet dea berdue . suke aku tngok !
anywayy ! esokk ade kenduri kat rumah mak long . mama suruh aku pegi sane . kat chendering tuu ! aduh ! malas aku nak pegii . bukan best pun ! mama ! pleasee laaa ! tak nakk pegiii :/ adek aku due orang tu pun sure lahh tak nak pergi terutama yang lelaki tu . huh ! kalau kenduri kat rumah aku mmang laa best ! ramai orang datang ! tp kenduri kat rumah orang laen memang aku malass sikitt ! yang penting esok aku kene pegi test lesen ! hope aku lulus laaa !! dah malas nak tunde lagii ! susah la skarang takde lesen . polis kiri kanan ade . guysss ! tolong doakan aku erk esokk ? doakan supaya aku cepat2 laa boleh lesen . okay . iloveyouu ! hikhikhikk....

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment