Pengikut setia :)


the three important person in my life :)

heyya ! how are u ? ihhii ~ excited pulakk nak cerita pasal 3 orang yang aku syang dlam hdup aku..prkenalan yang tidak disangkakan..mmang rmai orang yang aku kenal kat facebook tapi berapa ramai yang betul2 peduli psal kite kan ?yang betul2 rapat dengan kitee . dan inilah 3 orang yang dah menyinari hdup aku dan tmpat aku mengadu dan bergelak tawa !
first !
nih dea KAKYONG aku yang terhormat ! haha ! NICK IEDA ! dea laa kakak yang palingg aku rapat sekarang .perkenalan yang tidak disangka2 oleh aku . kitorang pernah ditipu oleh lelaki yang same . sejak itu laa aku mulaa kenal dea dengan lebih rapat ! best kenal kak aku sorang nie . yang paling tak tahann .kuat melatah ! HAHA ! nakal laa mungg kak ! tapi .. sejak seminggu dua nim dea banyak mengalami masalah . aku terasa serba salah . aku nak sangat tolong dea .tapi aku tak mampu . aku tak mampu buat ape2 . sumpah kak ! mu la kakak aku yang terbaekk andd yang paling aku sayang sekarang ! aku pun xtauu la bakpee aku leh rapat ngan mu . rase macam best jee kongsi masalah and suke duke ngan mung kak ieda .

second !
hah ! nie deaaa ! adek kesayangankuu merangkap adekk yang selalu aku ajakk mengumpat ! HAHA ! NIYNA LALOLA untung kan mung add aku dulu ? sapa lening kitee rapat op . aku ingat lagii . aku start kenal dea nie sehari sebelum bfday dea . ihiii ~ semekk nie ade perangaii same jee ngan aku .tp takleh laa bgtau kat sini . ahha ~ frst tyme jumpe dea .aku takde laa bising sangat ! second meet .aku nekad nak buat dea ketawaa and nakk dea hilangkan kesedihan dea sebab malam tu dea mengadu kat aku dea tengaa sedih . ape pun . akuu sayang dea sangat2 sebagai seorang adek .! best dapat kenal mungg dek !

third !
 yeahh ! nie deaa adek kedua kesayangankuuu !!!IEQA AZENDERS ! biase nyea aku selalu berpakat dengan dea dan niyna nak kenekann sorang budak nie ! best kan dek ? hihii ~ act. aku kenal dea sebab dea adek angkat kepada ex bf aku . dulu aku takk rapat pun ngan dea nie . tapi sekarang kitorang makin rapat dan aku sayang sangat kat deaa ! dah lamee tak call adek kan ? sorry sayangs . aku call dea sebab dea tak pakai fon . jadi kalau rinduu or ade ape ape aku call laa dea . sukee sangat sebab time mengutukk orangg . dea kutukk budak tuu depan2 jeaa . HAHA ! adek yang bagoss !

okay ! dats only 3 girls yang sekarang sangat bermakna dalam hidup aku .aku beruntung sangat dapat kenal diorang .pretty betul diorang kann ? hey youu ! watch out laaa ! jangan nak cube sakitkan hati 3 orang nie . aku sedih bile tengok diorang sedihh :/ ape pun kak ieda , adek niyna and adek ieqa . iloveyouu ! muah ! :*

terima kasih sudi membaca.sila like jika anda menyukai post atra :)

No comments:

Post a Comment